Z przyjemnością przedstawiamy Państwu naszą ofertę sponsorską oraz zachęcamy do współpracy z Grupą Ratownictwa PCK Warszawa.
Grupy docelowe
- Uczestnicy festynów i pikników rodzinnych
Uczestnikami imprez rodzinnych są mieszkańcy Warszawy o bardzo szerokim przekroju społecznym. Na festynach w rodzaju Dnia Flagi pojawiają się całe rodziny z dziećmi. Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to z kolei okazja pokazania się zaangażowanej społecznie młodzieży. Finały Motoserca gromadzą aktywnych sportowo, ale także świadomych zagrożeń entuzjastów motoryzacji wraz z rodzinami. Na Nocy Muzeów Sponsor będzie mógł pokazać się głównie dobrze wykształconym, młodym warszawiakom.
- Osoby aktywne fizycznie
Osoby z całej Polski uczestniczące w organizowanych w Warszawie imprezach sportowych. Doceniają wagę sportu, poświęcają mu wolny czas i świadomie ponoszą wydatki na rekreację, kupując produkty związane z szeroko rozumianym sportowym i zdrowym stylem życia (żywność, ubrania, usługi, gadżety).
- Ratownicy
Ratownicy Pogotowia Ratunkowego, Państwowej i Ochotniczej Straży Pożarnej, WOPR, GOPR, członkowie innych Grup Ratownictwa PCK, Harcerskich Grup Ratowniczych, funkcjonariusze Policji, Straży Miejskiej, Żandarmerii Wojskowej itd. Wszyscy uczestnicy ćwiczeń i manewrów ratowniczych odbywających się regularnie na terenie całej Polski.
Nasza oferta
Sponsorowi możemy zapewnić:
- umieszczanie nazwy i loga Sponsora w materiałach on-line takich jak strona www Grupy, fanpage na Facebooku czy też kanał Youtube, na którym prezentowane są filmy z imprez w których Grupa uczestniczy;
- umieszczenie loga Sponsora na bannerze z symbolem i nazwą Grupy wywieszanym na namiocie Stacjonarnego Punktu Medycznego lub namiocie, w którym odbywają się pokazy pierwszej pomocy;
- branding sprzętu ufundowanego przez Sponsora;
- branding odzieży ratowniczej używanej przez członków Grupy;
- umieszczenie nazwy i loga Sponsora na materiałach drukowanych przygotowywanych przez Grupę (ulotki, foldery itp.);
- umieszczenie nazwy i loga Sponsora na samochodach ufundowanych lub przekazanych przez Sponsora;
- wsparcie przedsięwzięć organizowanych przez Sponsora;
- wykorzystanie wizerunku Grupy Ratownictwa PCK w materiałach promocyjnych Sponsora;
- możliwość dystrybuowanie materiałów promocyjnych przygotowanych przez Sponsora;
- szkolenia z zakresu pierwszej pomocy.